Assalamualaikum w.b.t & Salam Sejahtera

Hari ini aku nak kongsikan video yang sebenar-benarnya video tutorial tudung. 

Tutorial ini dihasilkan untuk melengkapkan final projek semester lepas.. Dalam tajuk multimedia..Baru hari berkesempatan untuk kongsikan di sini...

Oleh sebab aku ni. Perempuan.. dan minat aku terhadap tudung sangat mendalam..sampai tidak terkira tudung yang aku sudah beli hehe.. 

Maka terhasil lah multimedia berkonsepkan hijab.. 

Tara......

Simple je kan... Halfmoon tutorial...

Seperti yang ada di dalam video tersebut, Orang penting yang menjayakan video ini aku sendiri dan dua kawan aku. Atiqah dan darwina. 

Model si cantik molek itulah atiqah.. 


Alhamdulillah result untuk subjek ini aku dapat A.. 


Jutaan terima kasih kepada kedua orang sahabat aku yang bertungkus lumus dan berkerjasama menyelesaikan group final project ini dengan jayanya kihkih..

Alhamdulillah