Assalamualaikum w.b.t & Salam Sejahtera...

Happy birthday to me.. Hahaha.. Ok i am already 21 years old..

Ok malu jap.. Birthday aku semalam bukan hari ni.. Baru hari ni berkesempatan nak tulis entry tentang diri sendiri.. 😂😂😂😂

Again.... Tak ada kek dihari lahir.. Sob sob sob.. Selalu mak abah yang sambut birthday.. Beli kek beli makanan macam-macam.. Huaaaaaaa... Nak nangis.. Heheh.. Menangis dalam ketawa..

Mesti orang tengok kecik besar kecik besar je aku ni.. Dah besar kut..gatai aih nak kek sambut-sambut hari lahir ni..

Jawapan aku..nak buat macam mana..dah biasa dari kecil sampai ke besor mak dan abah masih sambut birthday anak-anaknya kalau mereka balik kampung..

Masa mula-mula birthday di perantauan.. Menangis seharian hahaha.. Sebab dah biasa mak abah sambut.. Tapi keesokkannya terubat hati bila kakngah sambut birthday anak dia khalilah.. Aku yang dah tua bangka ni..termasuk sekali nama dekat atas kek cartoon princess yg comey tu..hahaha..

Tapi walau macam mana pun..mak dan abah..tetap menjadi orang pertama yang ucap birthday dekat aku..sehari sebelum..lepas magrib je..terus mak telefon.. Hahaha..

Tapi hari ni bukan birthday aku dah.. Hari ni hari lahir anak sedara aku yang comey tu.. Nama pun dah sama.. Selamat birthday dia lambat sehari..hahah..

Happy birthday syafiqah khalilah.. Semoga menjadi anak yang cerdik.. Solehah..maksu ucap kan.. 😘😘😘😘😘..

Walaupun khalilah tak boleh baca blog.nak juga ucap dekat dia dekat sini..(sebenarnya mengisi masa terluang..sebab duduk dekat kolej sorang-sorang roommates semua dah balik..krik krik sorang-sorang..)😂😂😂😂