Assalamualaikum w.b.t & Salam Sejahtera..

Hari ini suasana di semanggol, Perak sangat tenang di sinari dengan pelangi setelah hujan tengahari tadi. 

Lepas solat zohor tadi terasa sangat bosan jadinya saya pun membuat keputusan untuk membaca blog angah dan along. 

Selepas itu mula lah fikiran ini melayang mengenangkan pertama kali menjengah ke dunia blog..

Kami lah keluarga blogger ( hihi ini gambar versi dalam smart phone sebab update entry kali ini dalam smart phone je)


Kami keluarga blogger..

Saya mula memasuki dunia blog ni lepas habis spm.. Saljuhumairah a.k.a angah dan notamengajarbelajar a.k.a along la tenaga pengajar saya.. 

Blog saya ni fames dengan kata kata hikmah yang di buat sendiri.. Sebelum dapat sambung belajar dunia saya banyak dihabiskan dalam blog.. Sekarang ni je hihihi..terasa kesukaran untuk menumpukan perhatian terhadap blog notainsan.

Blog angah terkenal dengan kata kata hikmah, gadget dan banyak lagi. Angah mula menjadi blogger sejak dari 2007. Nama blog angah sangat sedap di dengar oleh telinga saya ... saljuhumairah. (Untuk masuk ke blog saljuhumairah sila klik SINI 

Blog along pula penuh dengan pelbagai bidang serta isu. Along adalah orang yang paling rajin meng ' update' blog antara saya dan angah serta along juga mempunyai satu lagi blog yang di namakan sebagai syukurnya sihat.

Inilah syukurnyasihat.com.

Di dalam blog ini, along menerajui perniagaan shaklee. Siapa-siapa yang mahukan pelbagai produk dari shaklee boleh la singgah ke blog along. Untuk masuk ke blog along klik SINI untuk nota mengajar belajar dan SINI untuk Syukurnya Sihat