Assalamuaaikum w.b.t & Salam sejahtera..

Sebagaimana kita ketahui, negeri cik siti wan kembang ini sebahagian penduduknya yang mngamalkan sunnah Rasulullah iaitu berniaga.

Terlalu mudah untuk kita menjumpai gerai-gerai kecil di kelantan.

Menjadi keterujaannya adalah kebanyakan jualan mereka, adalah hasil produk mereka sendiri seperti keropok ikan, songket dan lain-lain.

Oleh itu, saya yang berasal dari perak berasa teruja serta ingin mengikuti jejak langkah itu.. hihihi.(tak ada kena mengena antara negeri hihi)

Sebenarnya tujuan utama entri untuk kali ini adalah... nak bagitahu yang saya ni PENJUAL SHAKLEE..

Alhamdulillah.. Cinta pandang pertama saya terhadap SHAKLEE adalah pada set buasir. Iaitu OMEGA GUARD, ZINC COMPLEX & OSTEMATRIX




Alhamdulillah syukur tidak terhingga kerana buasir saya semakin pulih.

Pada permulaannya angah yang mempelawa saya untuk menjinak kan diri di dalam perniagaan shaklee. Tetap saya lebih berminat menjual gajet telefon.

Setelah itu, along pula mempelawa saya. Akhirnya, saya memasuki juga alam perniagaan SHAKLEE.

Ini adalah entri pertama saya tentang shaklee.

Mahukan SHAKLEE untuk pelbagai set boleh lah menghubungi saya

AFIQAH..
Whatsapp atau mesej ke 0143032019...