Assalamualaikum w.b.t & Salam Sejahtera..

Sedang saya menyelongkah fail-fail dalam notebook yang sudah berhabuk ni. Tiba-tiba terjumpa beberapa gambar yang mengimbau kembali kenangan di sekolah. 




Gambar kawan-kawan saya yang sedang asik menjalankan sebuah kerja khusus di makmal komputer. wah..rindunnya nak buat semua ini bersama kawan-kawan. 

Didalam kelas Information, communication and technology  (ICT) ini, keseluruhan ahli kelas ialah sebanyak 17 orang je. Di kelas sebenar saya ada 34 orang, sebenarnya kelas saya terbahagi kepada dua matapelajaran.

Apabila tiba waktu matapelajaran tersebut kami terpaksa berpisah sebentar. ICT dan Sains Pertanian memisahkan kami seketika. 


lim kai li kawan rapat saya ketika di dalam kelas ICT malah dia juga duduk di sebelah saya di dalam kelas.

Beliau juga merupakan pelajar yang terpandai di dalam kelas saya. Saya selalu menerima tunjuk ajar dari pada beliau jika mengalami masalah dalam pembelajaran.


pengalaman yang tidak dapat di lupakan. 
Kami di suruh memasang RAM, memasang kabel yang betul di tempatnya. meletak CPU dan banyak lagi. 


 








Giliran mereka pula kena buat